Pages - Menu

martes, 13 de enero de 2015

15 preguntes per conèixer a en Maties


Començam l'any entrevistant a en Maties. Ermasset des de fa poc temps i un velocista en tota regla. Pels que el coneixeu poc, ara teniu l'oportunitat de saber un poc més d'ell.



1. Nom i malnom, edat
Maties Bennàser Cortès 37 anys, mal nom des de l'escola Mesi
2. Estat civil, amb fills o sense
Casat amb 2 fills
3. Lloc de residència
Palma
4. Quants d'anys fa que ets ermasset?
1 any
5. La teva millor aventura/peripècia/cursa/odissea?
La meva millor cursa va ser una milla a Algaida, el matí havia fet un entrenament de muntanya i l'horabaixa vaig anar a aquesta milla a veure els amics i al final vaig córrer , vaig fer dels 10 primers a 3:10min/km i sobretot me vaig  llevar ses males sensacions de 15 dies abans a sa travessa on vaig haver d'abandonar.
6. La teva pitjor aventura/peripècia/cursa/odissea?
La pitjor i a la vegada una gran experiència va ser a la travessa on vaig haver d'abandonar a 2km de Pollença.
7. Quin són els teus pròxims “objectius”?
Els meus objectius aquesta temporada són fer el campionat de Balears de veterans de pista (100,200 i 400m) i millorar el tercer lloc de l'any passat i acabar i disfrutar sa travessa.
8. Quins són els teus ídols esportius?
Sa veritat és que no tenc ídols esportius, de petit jugava a bàsquet i era molt de'n Màgic Jonshon i d'atletisme me tirava molt en Carl Lewis.
9. Un lloc de la muntanya mallorquina?
Està clarissim, s'ermita, aquí vaig descobrir que m'agradava córrer
10. Un viatge de plaer?
M'agradaria anar a Japó, i a un safari fotogràfic al Masai Mara
11. Altres afeccions a més de la muntanya?
A part de la muntanya m'agrada llegir, sobretot llibres de Paul Auster i Haruki Murakami
12. El teu menjar preferit?
El llom amb col de Can Pedro
13. Els Ermassets són..... per tu
Un equip de bones persones
14. Com et descrius com a esportista?
Competitiu i poc sofrit
15. Una virtut personal i un defecte

Una virtut crec que sóc sociable i com a defecte un poc competitiu, maldament la muntanya i l'edat m'han calmat  molt

No hay comentarios:

Publicar un comentario