Pages - Menu

miércoles, 11 de febrero de 2015

15 preguntes per conèixer a na Fani

Aquesta setmana penjam l'entrevista de na Fani, una ermasseta de fa poc temps, però que ha calat molt bé dins del club. Una al.lota molt riallera amb uns objectius ben ambiciosos. Disfrutau de les seves anècdotes. 





1. Nom i malnom, edat Fani Jerónimo, 29 anys, "el tercer pulmó"

2. Estat civil, amb fills o sense Casada amb en Calleja i sense fills, però amb nebots per compensar!

3. Lloc de residència, Palma, encara que els caps de setmana estic més per Esporles que a ca meva.

4. Quants d'anys fa que ets ermasset? 1, però intens!

5. La teva millor aventura/peripècia/cursa/odissea? Cada sortida es una aventura, m'encanten les rutes circulars per tant si no existeix la ruta de tornada, me l'invent, tot per evitar repetir camí.. Això m'ha duit a viure moltes aventures!

6. La teva pitjoraventura/peripècia/cursa/odissea? La Cursa de la Talaia del 2014, vaig quedar la darrera (que això no es problema) però des de la meitat del recorregut l'organització a cada avituallament em deia: ets la darrera no? ... Va ser molt desmotivador, també vaig fer els 2 darrers quilòmetres amb el "coche escoba"darrera. Aquest any aniré amb més força!!

7. Quin són els teus pròxims “objectius”? El que m'agrada dir el repte balear: Formentera half round, la trail de la Tramuntana i per acabar la costa sud de Menorca.

8. Quins són els teus ídols esportius? En Paquito i tota la gent gran que s'estima més fer esport que mirar Sálvame i la Teresa Campos.

9. Un lloc de la muntanya mallorquina? Del camí de l'Arxiduc a la baixada cap a Deià... Tornaria cada dia.

10. Un viatge de plaer? Nepal, ara mateix estic a  Katmandú, hem fet un trekking per Himalaya, pens tornar!. Qualsevol lloc fora de la ciutat.

11. Altres afeccions a més de la muntanya? La dansa i la música en general.

12. El teu menjar preferit? Sushi

13. Els Ermassets són..... per tu un gran equip que m'ha acollit amb molt de carinyo i a qui estic molt agraida.

14. Com et descrius com a esportista? El meu pare i la meva tia eren triatletes i he viscut sempre l'esport com un mitjà de vida. Jo concretament em podria descriure com un "motoret diesel" puc amb molt però al meu ritme.

15. Una virtut personal i un defecte. virtut la força de voluntat, defecte soc una "passadora de pena"  professional.


No hay comentarios:

Publicar un comentario