Pages - Menu

martes, 10 de marzo de 2015

15 preguntes per conèixer a Biel Morey

Tornam a les entrevistes i aquesta vegada ho feim amb un binissalamer que ha encaixat perfectament dins els ermassets, per alguna cosa serà.... Molt bona persona, molt sacrificat i sempre te dàtils miraculosos per oferir. Esperam vos agradi.



1. Nom i malnom, edat    Biel Àngel Morey Garau   37

2. Estat civil, amb fills o sense   Casat amb 3 fills

3. Lloc de residència     Binissalem

4. Quants d'anys fa que ets ermasset? Aquesta és la 2º temporada

5. La teva millor aventura/peripècia/cursa/odissea?  
Aventura:  Sa Fosca. L’he feta 2 vegades amb bastant d’aigua i hi tornaria.
Cursa: Es Tomir...ploguent,vent i fred...vaig disfrutar.

6. La teva pitjor aventura/peripècia/cursa/odissea?  Cap...sempre faig el que m’agrada i intent disfrutar al màxim.

7. Quin són els teus pròxims “objectius”?  Fer una bona temporada (sense lesions) i acabar bé les curses havent gaudit d’elles.

8. Quins són els teus ídols esportius? Admir en Kilian Jornet com a esportista i sobretot per la vida que du.

9. Un lloc de la muntanya mallorquina? M’agrada molt la zona de sa comuna de Bunyola i Coanegre...però d’ençà he conegut la zona de Planisi i Sa Fita i en general la zona d’Esporles crec que m’he decant per aquesta.  M’encanta córrer per alzinar....sa fullaca, s’olor, les sombres, etc....em donen molt bones sensacions.

10. Un viatge de plaer? Vaig disfrutar quan vaig anar a Escòcia i a Irlanda.

11. Altres afeccions a més de la muntanya?   Barranquisme...però ara ja no tenc temps de practicar.

12. El teu menjar preferit? Qualsevol plat de pasta.

13. Els Ermassets són..... per tu.  La pena és que no sóc des poble però em dona una sensació que hi ha un gran grup d’amics i companys units per una gran causa...que és la muntanya. Crec que el sinònim d’Esporles és muntanya...és collonut.

14. Com et descrius com a esportista? Sóc un esportista normal; entregat, molt metòdic i amb sacrifici quan estic realitzant exercici.


15. Una virtut personal i un defecte.   Virtut; sacrifici...crec. I el defecte més gran és que perd l’autocontrol fàcilment en situacions que a vegades no són crítiques i no val la pena. Això ho penses quan ha passat tot.

No hay comentarios:

Publicar un comentario