Pages - Menu

viernes, 3 de abril de 2015

15 preguntes per conèixer a en Jaume Seguí

      

1. Nom i malnom, edat

Jaume. No tenc mal nom que sapiga. 28

2. Estat civil, amb fills o sense

Fadrí

3. Lloc de residència

Ara visc a Palma, però he viscut 25 anys a Es Capdellà.

4. Quants d'anys fa que ets ermasset?

Un any

5. La teva millor aventura/peripècia/cursa/odissea?

La K42 de Peguera. No vaig decidir correr-la fins el mateix matí, perquè aquella setmana vaig tenir una hipoglucemia severa a un avió, i els metges hem van dir de fer repos i no correr. Però hem vaig aixecar bé, i vaig anar-hi rollo a probar, ja que la sortida era a Es Capdellà, i vaig poder acabar-la i amb bones sensacions.

6.    La teva pitjor aventura/peripècia/cursa/odissea?

Un día que tenia que anar a fer una feina de camp al Massanella, i en arribar al Coll de sa Batalla, hem vaig donar compte que m'habia oblidat les sabates de correr a Esporles, però vaig fer de caparrut, i vaig decidir pujar descalç, i com era d'esperar vaig  arribar a les fosques, amb una fascitis plantar i multiples ferides. No ho repetiria mai més.

7.    Quin són els teus pròxims “objectius”?

Trail de la Serra de Tramuntana

8.    Quins són els teus ídols esportius?

En Kilian Jornet per lo que representa, i n'Anton Kupricka per la seva filosofia de correr.

9.    Un lloc de la muntanya mallorquina?

El meu entreno favorit es el Torrent de Pareis, molt técnic i divertit. Però el meu lloc favorit es el Puig de Galatzó, m'he aixecat 25 anys vegent-lo cada matí desde la meva finestra, i m'encanta pujar-hi per la cara sur.

10.Un viatge de plaer?

Tanzania

11.Altres afeccions a més de la muntanya?

Slackline, i fer feina a la meva finca

12.El teu menjar preferit?

Café amb llet amb un pa amb oli.

13.Els Ermassets són..... per tu

Gent que comparteix l'amor per la muntanya, i una familia a la qual m'agraderia anar coneguent més.

14.Com et descrius com a esportista?

Caparrut, competitiu, i molt pasional.

15. Una virtut personal i un defecte

Una virtut; sabre sofrir i donar-ho tot

Un defecte; impacient i m'agrada anar massa a la meva bolla.

No hay comentarios:

Publicar un comentario