Pages - Menu

miércoles, 10 de diciembre de 2014

15 preguntes per conèixer a n'Andreu Palliser


Aquesta setmana, i concretament avui en el seu aniversari, podem gaudir de l'entrevista de n'Andreu Palliser. Una gran persona i excel.lent company. EL seu companyerisme és tant gran que gairebé totes les curses les fa i les acaba amb algún Ermasset. Molts d'anys Andreu! Salut!




1. Nom i malnom, edat

Andreu Pallisser Granados. Som Sardiner i supòs que a Esporles no el coneixeran, meu diuen de Can Pep bleda. Per Esporles me diuen s’home de n’Olga. Tenc 40 anys.

2. Estat civil, amb fills o sense

Visc amb pecat amb N’Olga Terrassa, sa bibliotecària del poble. Tenim dos fills na Júlia i n’Andreu, de 7 i 4 anys.

3. Lloc de residència

Esporles. Sa veritat és que quan era més petit sempre deia que m’encantaria viure a Son Sardina però des de que visc a Esporles no ho canviaria per res del món, m’encanta el seu entorn, es poble, sa gent. M’han acollit molt bé i m’he integrat amb molta facilitat.

4. Quants d'anys fa que ets ermasset?

3 anys. Sempre que els veia pel poble pensava “vaja tribu de penjats” i ara són sa meva segona família, me despert amb ells i me dorm amb ells. Jajajajajaja o això me diu sa meva dona.

5. La teva millor cursa?

No tenc millor o pitjor cursa, pensant amb resultats sóc un corredor de mitja taula.
 Com a millor valoraré les curses més xul·les en les què he participat i on més he gaudit de l’ entorn. Lo brutal i salvatge que és sa naturalesa i lo petit e insignificant que te sents per allà d’alt. Massanella-Tossals verds i Tomir. També he de dir que la cursa de la Fita del Ram és la que té més sentiment per jo.


6. La teva pitjor cursa?

No n’hi ha cap de pitjor, no m’he fet mai mal a cap cursa i les he acabades totes.

7. Quin són els teus pròxims “objectius”?

Febrer 2015 Formentera All Round 72,5 km i recorrerem tota l’illa.

8. Quines i quantes sabates tens per córrer, les aconselles?

Tenc dos parells i són iguales ses sportiva bushido. No hi ha sabates bones o dolentes hi ha sabates que te van be o no per les teves característiques, per això no en puc recomanar cap.

9. Un lloc de la muntanya mallorquina?

Sen se cap dubta l’entorn d’Espoles-Planícia. Hi ha llocs per Esporles que són una autèntica meravella, no fa falta agafar cotxe i anar molt enfora per gaudir de sa muntanya.

10. Un viatge de plaer?

Som de ses Illes, Menorca o Formentera.

11. Altres afeccions a més de la muntanya?

La mar m’encanta i pescar calamars. He de dir que no som un bon pescador però la tranquil·litat que t’ofereix la mar me duu “loco”.

12. El teu menjar preferit?

Es conill amb ceba de sa meva sogra (Maria de s’hostal)

13. Els Ermassets són..... per tu

Una segona família. Hem aconseguit fer un grup d’amics i això és molt important.

14. Com et descrius com a esportista?

Des munt. Sóc molt solidari a sa muntanya. M’encanta el que faig i això és el més important

15. Una virtut personal i un defecte

Caparrut. A vegades és una virtut i a vegades un defecte


No hay comentarios:

Publicar un comentario