Pages - Menu

lunes, 11 de mayo de 2015

15 preguntes per conéixer a en Bernat Jaume

 A la fi tenim l'entrevista d'en Bernat Jaume, un crack en tots les sentits. Un tio amb molt de companyarisme però alhora molt "picat", amb el bon sentit de la paraula. El seu caràcter sempre te fa treure una rialla. Tot el que es proposa ho aconseguiex. Aquí la teniu


1.- Nom i malnom, edat
Bernat Jaume, es bó, s’autèntic, es altres dos són “sucedáneos”, no tenc malnom. 42 castanyes

2.- Estat civil, amb fills o sense
Casat amb dos fills, bessons, nin i nina

3.- Lloc de residència
Esporles city

4.- Quants d’anys fa que ets ermasset?
Aquest és es tercer

5.- La teva millor aventura/peripècia/cursa/odissea?
Si parlam de curses podria dir totes o quasi totes (llevarem una). Cada una d’elles, curta o llarga han estat tot un repte.

6.- La teva pitjor aventura/peripècia/cursa/odissea?
Encara que de moment no m’he retirat a cap cursa, supós que es barranc de Biniaraix de 2014, per què ja d’un principi no me feia ganes fer-la, i després d’estar ingressat dues setmanetes a Son Espases, amb dues intervencions incloses, me vaig perdre dues cronos i no me va quedar d’altre que fer-la per puntuar a sa Copa. Anava fluix de cames i de coco, no la vaig gaudir gens.

7.- Quins són els teus pròxims “objectius”?
Enguany he fet sa meva primera trail “oficial” a Formentera i vaig disfrutar molt, així que ara m’estic preparant per a sa Trail de la Serra de Tramuntana del mes que ve i completar la Copa Balear d’enguany. Ja veurem si ses lesions me respecten.

8.- Quins són els teus ídols esportius?
Compartesc ses paraules d’un company a una entrevista anterior. Per a jo el meu ídol esportiu es aquella persona anònima que treu temps d’allà on pot, dematí o vespre de vegades per practicar l’esport que més li agrada.

9.- Un lloc de la muntanya mallorquina?
Ja ho ha dit la majoria “d’entrevistats”, tota sa banda de Planícia és màgica, tot aquell alzinar i xarxa de camins són increíbles. Però hi ha un punt per damunt de tots al que m’agrada pujar el vespre (encara que me cagui viu moltes vegades, però val la pena), un mirador natural darrera sa Fita del Ram on pots veure tota la badía de Palma il·luminada, preciós.

10.- Un viatge de plaer?
Dos que m’agradaria fer són, el primer el Nord de França, tota la zona de Normandia i el segon Nova Zelanda, qualque dia…

11.-  Altres afeccions a més de la muntanya?
Supòs que per influència de mon pare, agafar coses velles i restaurar-les. Tenc un sisentó del que estic molt orgullós i ara estic a punt d’embarcar-me en un altre projecte, ja veurem si sa dona no me treu defora un dia d’aquests.

12.- El teu menjar preferit?
Com es menjar de ta mare no hi ha res al món i concretament el frit de porcella i els cocorrois de mu mareta. M’els menjaria a carretades!

13.- Els Ermassets són … per tú
Una fauna salvatge que se fan estimar i també, de vegades, un puta mal de cap d’ençà que vaig acceptar el càrrec de tresorer del club fa mig any. Però encara i així ho faig encantat.

14.- Com et descrius com a esportista?
Xereeec, xerec. Però els dies que em trobo mitjanament bé sóc un puta picat, i gracis a aquest caràcter competitiu m’he embarcat en ses curses de muntanya.

15.- Una virtut personal i un defecte

Per a mí van lligats, no sé dir que no a res i no puc evitar oferir-me per donar una mà al que m’ho demani i això de vegades me lleva temps de la família


No hay comentarios:

Publicar un comentario