Pages - Menu

martes, 11 de noviembre de 2014

15 preguntes per conèixer a en Bernat Bestard

Aquesta setmana penjam l'entrevista del gran dels Bestards, en Bernat. Una persona molt noble i molt tranquil.la, amb molta experiència en el món de la muntanya. Disfrutau-la! 



1. Nom i malnom, edat
Bernat Bestard Puig, es germà gran d’es Bestard Brother’s.
35 anys.

2. Estat civil, amb fills o sense
Casat amb n’Araceli i amb dos fills, en Pau i na Gemma.

3. Lloc de residència
Esporles.

4. Quants d'anys fa que ets ermasset?
Desde que es va formar el club.

5. La teva millor aventura/peripècia/cursa/odissea?
Sa millor cursa va esser una Petit Trail de serra de Tramuntana, vaig quedar es 7, una fita del ram on vaig quedar 12 i un Tossals també 12.
Acabar amb els meus germans l’ultra de sa Serra també va estar bé.

6. La teva pitjor aventura/peripècia/cursa/odissea?
Una ultra on vaig haver de deixar-ho a Lluc, a falta de 20 km per arribar.

7. Quin són els teus pròxims “objectius”?
Fer UST 2015 havent entrenat.

8. Quins són els teus ídols esportius?
Scottie Pippen, Larry Bird, Rafel Nadal, n’hi ha molts...

9. Un lloc de la muntanya mallorquina?
Cada lloc te el seu encant, no podia triar-ne un. A una travessa, anàvem per sa Serra d’Alfabia, es Sol ja es posava i se sentia es tren de Sóller, una passada.

10. Un viatge de plaer?
Un amb la familia, Suïssa, Noruega, hi ha molts de llocs.

11. Altres afeccions a més de la muntanya?
Natació, Curses d’orientació, els animals, en especial els ocells i la meva dona i fills.

12. El teu menjar preferit?
Tumbet, qualsevol plat de pasta i em tornen loco els robiols de cabell d’àngel.

13. Els Ermassets són..... per tu
Un grup d’amics.

14. Com et descrius com a esportista?
Molt picat, caparrut, del “monton”.

15. Una virtut personal i un defecte

Molta memòria, introvertit.


No hay comentarios:

Publicar un comentario