Pages - Menu

martes, 18 de noviembre de 2014

15 preguntes per conèixer a n'Amaranta

Avui entrevistam, a la fi, a una dona. I una dona amb molt de nivell dins el món esportiu. Ella és n'Amaranta Ripoll. Pels qui la coneixeu poc, aquí teniu l'oportunitat de saber un poc més d'ella. 



1. Nom i malnom, edat- 
Amaranta ripoll.34 anys

2. Estat civil, amb fills o sense...casada 
Una filla i unaltre en camí                        

3. Lloc de residència. 
Son ferriol

4. Quants d'anys fa que ets ermasset?
Dos

5. La teva millor aventura/peripècia/cursa/odissea?
Parir, guanyar la primera Trail serra de tramuntana, els 101 km de Ronda i les 9 h a la darrera trail. Però l’unic trofeu que guardo és el de Tossals 2007 la primera cursa que vaig fer.

6. La teva pitjor aventura/peripècia/cursa/odissea?
Pitjor......no...sempre hi ha coses bones

7. Quin són els teus pròxims “objectius”? 
Ser mare i acabar mig ironman  l’any vinent

8. Quins són els teus ídols esportius?
No en tinc,no m’agrada idealitzar les persones....

9. Un lloc de la muntanya mallorquina?
Els cingles de son rullan, veure la foradada sortint el sol allà

10. Un viatge de plaer? 
Carros de foc amb el meu marit..brutal

11. Altres afeccions a més de la muntanya?
L’esport en general, ballar, estar amb els meus germans...

12. El teu menjar preferit?
La truita de patates crueta, el tumbet....toooot,m’encanta menjar

13. Els Ermassets són..... per tu
Gent fantàstica i sensacional( que vos enyor!!)

14. Com et descrius com a esportista?
No em defineixo


15. Una virtut personal i un defecte
virtut: generosa 
defecte: molt xerradora

No hay comentarios:

Publicar un comentario