Pages - Menu

martes, 4 de noviembre de 2014

15 preguntes per conèixer a en Biel Frau

Aquest setmana tenim el plaer d'entrevistar a en Biel Frau. Puc dir d'ell que és molt bona persona i que ha fet una feinada per aquest club. Una lesió de genoll l'hi ha impedit córrer amb normalitat, però amb la major il.lusió i sacrifici s'esforça per poder tornar a gaudir d'aquest esforç. No obstant això, dóna branca amb la bicicleta. Força Biel!



1. Nom i malnom, edat

Biel Frau. Sense malnom (que jo sàpiga...). 36 anys fets fa no res.

2. Estat civil, amb fills o sense

Casat. Un fill.

3. Lloc de residència

Esporles

4. Quants d'anys fa que ets ermasset?

Un grapat. Recordo que vaig participar a les primeres reunions per posar en marxa el club. Ermasset de sang, des d’el primer dia. Com a soci oficial, farà uns 6 anys.

5. La teva millor cursa?

Ultra Trail Serra Tramuntana del 2012. La que més he patit i la que més he gaudit. Sens dubte.

6. La teva pitjor cursa?

Quan un fa lo que li agrada no hi ha curses dolentes.

7. Quin són els teus pròxims “objectius”?

Tornar a sentir-me corredor i posar-me en bona forma per poder donar un poc de branca als btteros i ruteros.

8. Quines i quantes sabates tens per córrer, les aconselles?

Ara només un parell. He començat amb el minimalisme i empro unes Merrell Trail Glove.

9. Un lloc de la muntanya mallorquina?

Dins el nostre “redol”, qualsevol lloc. Fora, zona de Biniaraix-Ofre.

10. Un viatge de plaer?

N’hi ha massa com per quedar-se només amb un.

11. Altres afeccions a més de la muntanya?

M’agrada molt el cinema i fer puzzles.

12. El teu menjar preferit?

Tenc bon “saque”. Qualsevol cosa em va bé. M’agraden molt els caragols i els potonets de porc. A més de qualsevol tipus de peix, formatge, carn... Res, que si qualcú m’ha de convidar a dinar ho tendrà bo de fer.

13. Els Ermassets són..... per tu

 Un sentiment i una motivació.

14. Com et descrius com a esportista?

Fluixet, fluixet.

15. Una virtut personal i un defecte


Hi ha una dita que diu: “de tan bon al·lot que ets, pareixes beneit”. Crec que aquesta seria la meva virtut i un dels meus defectes.


No hay comentarios:

Publicar un comentario